Geautomatiseerd leveringsproces met IDfresh

IDfresh combineert 3Way Match EDI, barcode scanning and SSCC etikettering

 

Met IDfresh biedt PHI DATA u een gepaste hard- en software-oplossing aan voor het beheer van uw leveringscyclus.

IDfresh vertrekt van het ontvangen van de orders van uw klant. Vervolgens kan u vanuit deze orders de palletlabels afdrukken (GS1-128 labels), de unieke pakketten of kratten scannen die zich op deze paletten bevinden (GRAI nummers) en de verzamelde informatie doorsturen in een standaard gedetailleerde elektronische levernota (DESADV). Tenslotte kan u de DESADV met behulp van de prijsinformatie in het order automatisch omzetten in een elektronische factuur (INVOIC).

Voor de afhandeling van de EDI boodschappen maakt IDfresh gebruik van het BABELWAY platform, dat alle verschillende types en subtypes van EDI boodschappen ondersteunt.

IDfresh kan in standalone werken, maar kan ook gekoppeld worden aan uw ERP of boekhoudsysteem.

  Voordelen van IDfresh

  • Geen ruimte voor discussie. Bestellingen of faxen kunnen niet verloren gaan.
  • Snellere voorbereiding en levering met minder fouten.
  • Drastisch verlaagde downtime.

Optie : RFID tag scanning
Indien een DESADV naast de palletinformatie ook de kratinformatie moet bevatten, is het gebruik van RFID tags aangewezen voor grotere volumes. RFID scanning laat toe om in één keer alle kratten op een pallet te scannen door deze door een RFID poort te sturen. Bij kleinere volumes kan ook een draagbare RFID reader gebruikt worden.