Missie          

Als vertrouwde partner en toonaangevende leverancier van Auto-ID-oplossingen, helpen we klanten bij hun digitale transformatie om de productiviteit van hun bedrijfsactiviteiten te verhogen en zichtbaarheid te verkrijgen. Onze oplossingen, bedoeld voor de toeleveringsketen, op de werkvloer en in het veld, bestaan uit SaaS-gebaseerde applicatiesoftware, die gebruikmaakt van automatische identificatie en gegevensregistratie, mobiel computergebruik, etiketafdrukken, real-time lokaliserings- en conditiebewakingstechnologieën. Wij bieden ook een volledige lijn van diensten van advies, ontwerp, multi-brand systeemintegratie, maatwerk software-ontwikkeling, implementatie, rapportage, tot en met support en onderhoudsdiensten.

Ons portfolio van Auto-ID-oplossingen is enorm, van magazijnbeheer, pakketbezorgingsautomatisering en realtime voorraadbeheer, asset- en RTI / ITI-beheer tot patiëntlocatie- en personeelveiligheid, zelfscanning in de detailhandel, voice picking en meer.

Deze oplossingen leveren accurate en realtime informatie voor zakelijke transacties en waarschuwingen, evenals big data voor BI-rapportage. Alles voor verbeterde productiviteit, verbeterde kwaliteit of sectorcompliance en zichtbaarheid van activa, waardoor een hoge ROI wordt gegenereerd.

 

Visie 

Een uitstekend bedrijf en een belangrijke speler in dit gespecialiseerde deel van de ICT zijn door ons te organiseren voor maximale productiviteit, professionaliteit en kwaliteit, en zo klanttevredenheid verkrijgen op de lange termijn. 

Erkenning verkrijgen als een vertrouwde partner en toonaangevende Auto-ID-speler door het leveren van: kwaliteits-Auto-ID oplossingen op basis van beproefde platforms en innovatieve Auto-ID oplossingen op basis van opkomende technologieën.

Ons vooral richten op onze key oplossingen (d.w.z. herhaalbare business) en business continuity (d.w.z.  'recurring business' van producten, leveringen en professionele diensten).

Financieel gezond zijn, een goede corporate governance hebben en op groei gericht zijn.

 

Waarden

Het fundament van onze organisatie, vertaald in 3 C’s

Elke organisatie is uniek, en heeft een set van waarden die het wilt uitdragen. Bij ons kiezen we bewust en resoluut voor drie kernwaarden. Toeval of niet: ze beginnen allemaal met een C: creativiteit, competentie en continuïteit. Maar wat betekenen die waarden juist? En hoe worden ze in de praktijk gebracht? U ontdekt het hier.