LabelEasy is een alles-in-één oplossing voor het printen van etiketten op maat van uw bedrijf. Het is een financiële formule waarbij u voortaan print aan een scherpe prijs per etiket. U leest het goed: u betaalt een prijs all-in. U hoeft geen printers meer aan te kopen, u heeft altijd voldoende etiketten, linten en andere verbruiksgoederen op voorraad, en wij staan in voor het onderhoud. Samengevat: u print, wij doen de rest.

Met LabelEasy maakt u het printen van etiketten niet alleen financieel voorspelbaar, de oplossing groeit ook mee met uw organisatie. Met LabelEasy sluit u een transparante overeenkomst die de operationele continuïteit garandeert. Zonder investering vooraf.

Kies voor gemoedsrust met LabelEasy: Eén contract – Eén oplossing – Eén prijs per etiket – Eén aanspreekpunt

Vertrouw op ons!

Met PHI DATA kiest u voor een betrouwbare partner met bijna 40 jaar expertise in alles wat etikettering en printing aangaat. Wij denken mee met onze klanten met als doel de operationele continuïteit te garanderen en processen te optimaliseren.

Onze ervaring en kennis zorgen ervoor dat wij weten welke uitdagingen etikettering vandaag met zich meebrengt. Vertrouw op ons voor een formule die u toelaat om meer met uw kerntaken bezig te zijn. De etikettering kan u met een gerust gemoed aan ons overlaten.

Voordelen

  • Eén aanspreekpunt voor al uw printers, linten, etiketten en verbruiksgoederen
  • Eén transparant contract op maat van uw organisatie
  • Een scherpe, vaste prijs per label
  • Operationele continuïteit gegarandeerd
  • Onderhoud inbegrepen
  • Geen investering vooraf
PHI DATA LabelEasy web

Dit zegt onze expert…

“Met LabelEasy spelen we nog beter in op de huidige behoeften van onze klanten en markttrends. In plaats van apart hun labels te bestellen, printers aan te kopen en onderhoudscontracten af te sluiten, kunnen ze nu bij ons terecht voor een all-in ‘label as a service’-formule. Naast tal van praktische voordelen bieden we bedrijven hiermee in de eerste plaats een enorme gemoedsrust.”

(Rudi Lambrechts, PHI DATA)

… en dit zeggen onze klanten

Ineos

“Voor ons is het belangrijk steeds operationeel te kunnen zijn. PHI DATA zorgt voor die garantie: van proactief onderhoud tot aanvullen van de voorraden.”

(Filip, Ineos Oxide)

essity 1 300x107 1

“De LabelEasy-oplossing beantwoordt aan al onze behoeften, zowel op het vlak van productiviteit als kostenbeheersing.”

(Fabien, Essity)

Volvo text logo 2100x350 1 300x50 1

“Dankzij LabelEasy kunnen wij ons op onze kerntaken richten. PHI DATA is er steeds om alles in de gaten te houden.”

(Kris, Volvo Group Logistics Services)

Printers

Voor een perfecte afdruk op jouw etiketten of documenten is de juiste combinatie van printtechnologie, software en benodigdheden essentieel. Het aanbod printers waarvoor je bij PHI DATA terecht kan is zeer uitgebreid en sluit aan bij de verschillende noden en toepassingen. Of het nu om barcodelabels gaat of om een geïntegreerde RFID-tag, de kwaliteit van het printing materiaal vormt de basis voor een succesvolle oplossing. De juiste keuze van het type printer, de verbruiksmaterialen en de service is dan ook van zeer groot belang. Een goede afdruk van een barcode of een correct geprogrammeerde RFID-tag zorgt voor snelle scanning en minder datafouten en draagt dus bij tot een efficiënte oplossing.

Scanners

Barcodetechnologie is vandaag zo flexibel dat ze gebruikt kan worden voor taken zoals het volgen van de verplaatsing van voorraad, het traceren vanaf de grondstoffen tot een afgewerkt product, of als een manier om de productiviteit te verbeteren door het risico op fouten te verminderen en zo tijd te winnen. Het ontwerpen, afdrukken en aanbrengen van barcodes via labelprinters is nu eenvoudiger dan ooit, waardoor bedrijven die deze technologie toepassen een voorsprong hebben op degenen die nog steeds aarzelen om de sprong te wagen.

Mobiele toestellen

Voor een optimale gegevensverzameling is het belangrijk dat jouw medewerkers kunnen rekenen op de juiste mobiele terminals. PHI DATA biedt een gamma van hoogwaardige en betrouwbare terminals die het mogelijk maken gegevens te verzamelen, te verwerken en uit te wisselen met jouw achterliggende bedrijfssystemen voor een real-time informatiestroom.

Etiketten en benodigdheden

Met meer dan 30 jaar ervaring op het vlak van printmedia (etiketten en benodigdheden) beschikt PHI DATA over een breed aanbod aan etiketten en aanverwante artikelen. PHI DATA adviseert je graag bij de keuze van de juiste benodigdheden voor uw toepassing.

Voor alles wat printers, scanners, mobiele toestellen en aanverwante verbruiksgoederen betreft kan je steeds contact opnemen via sales@phidata.be. De juiste expert zal dan zo snel mogelijk contact met je opnemen om je met raad en daad bij te staan bij de keuze van de toestellen of goederen die het best geschikt zijn voor jouw toepassing en omgeving.

Wil je als retailer of distributeur sterk staan op het vlak van service, dan moet je klanten stipte en correcte leveringen kunnen garanderen. IDdelivery®, onze Proof of Delivery (POD) oplossing bied je alvast een perfect zicht op wat waar is geleverd. Bovendien kan je klanten steeds de juiste informatie over hun zending geven.

Onze POD-tool maakt het mogelijk om de totale leveringscyclus te automatiseren: van de belading van de vrachtwagen over de route en de timing van de aankomst tot het tekenen voor ontvangst – eventueel via eID. Dankzij auto-ID-scanning en de ingebouwde GPS-functionaliteit volg je zendingen op de voet.
Zo heb je steeds realtime informatie over de leveringsrondes binnen handbereik, zowel voor jezelf als voor klanten. Bovendien laat de mobiele handscanner bestuurders toe om productiever te werken en verlaagt het de kans op fouten, aangezien de manuele administratie vermindert. Dankzij de geautomatiseerde processen kan je ook sneller factureren en slimmer omgaan met retours.

Voor retailers en distributeurs is het een uitdaging om de voorraad – en dus ook de kosten – binnen de perken te houden. Dat geldt zeker als jouw aantal referenties gestaag stijgt of wanneer je binnen een omnichannelomgeving voorraad voor diverse kanalen moet aanhouden.

Onze voorraadbeheersoplossing bied je een optimaal zicht op de stock binnen jouw (centraal) magazijn. Dat helpt bijvoorbeeld om steeds de minimumvoorraad van belangrijke artikelen te garanderen en obsolete stock tijdig te spotten. Tegelijk maak je komaf met fouten en het zoeken naar items. Voor een optimale wisselwerking tussen systemen koppelen we de oplossing aan jouw WMS of ERP-systeem.

Voor veel bedrijven binnen de sector is een goed magazijnbeheer een grote uitdaging. Niet alleen wordt steeds vaker aan consumenten geleverd, ook b2b-klanten plaatsen steeds kleinere bestellingen om hun eigen voorraad binnen de perken te houden.

Onze oplossing IDwms® bied je de gepaste ondersteuning om uiteenlopende magazijnactiviteiten te beheren. Via barcodes en mobiele terminals laten we toe om alle goederenbewegingen te registreren: van ontvangst over stockage en picking tot en met de verzending. Zo kan je via het WMS vlot de locaties beheren en jouw activiteiten aansturen. Dat zorgt voor minder administratie, een hogere productiviteit en een efficiënte herbevoorrading. De software genereert ook automatisch barcode-etiketten en andere documenten. Door het WMS met jouw ERP te integreren brengen we ook jouw informatiestromen op één lijn.

Wil je extra snel en handenvrij orders verzamelen, dan kan je eveneens kiezen voor voicepicking in plaats van barcodescanning. Wij helpen je graag om de juiste keuze te maken.