Overal waar je jouw personeel en/of bezoekers de nodige veiligheidsafstand wil helpen bewaren om COVID-19- of coronabesmettingen te voorkomen, is er nood aan duidelijke signalisatie. PHI DATA heeft een aantal Printing & Labelling-oplossingen voor jou die het je mogelijk maken om hier snel en eenvoudig op in te spelen met gepersonaliseerde vloer- of wandstickers, signalisatieborden enz.
PHI DATA biedt de keuze uit 2 all-in pakketten
1. In kantooromgevingen: COVID-19 All-in DESKTOP PACKAGE
Bestaat uit:
Epson Kleurenprinter C3500
Software voor het creëren van uw labels
1 rol labels (tot max. 102 x 152mm)
4 Inktpatronen
Installatie + opmaak van 4 labels in de software
Prijs: € 1 995,00
2: In industriële of warehouse-omgevingen: COVID-19 All-in INDUSTRIAL PACKAGE
Bestaat uit:
Epson Kleurenprinter C6500 (tot A4 formaat)
Software voor het creëren van uw labels
1 rol labels
4 Inktpatronen
Installatie + opmaak van 4 labels in de software
Prijs: € 3 995,00
Kant-en-klare etiketten, stickers enz. voor Covid-19-signalisatie
Uiteraard kan je ook apart etiketten, wand- en vloerstickers, signalisatieborden e.d. bij ons bestellen. We hebben voor u enkele kits samengesteld met telkens 5 soorten labels met respectievelijk 10, 50 en 100 exemplaren:
50 stuks (5 x 10 stuks) € 350,00
250 stuks (5 x 50 stuks) € 1 700,00
500 stuks (5 x 100 stuks) € 3 300,00
In professionele omgevingen zoals fabrieken of productieruimtes, magazijnen, grote bouwwerven of labo’s, is het perfect mogelijk safety distancing toe te passen om besmettingen met het coronavirus/Covid-19 te voorkomen. Het is vooral belangrijk medewerkers te helpen de maatregelen te volgen en hun gevoel van veiligheid en welzijn te vergroten. Daarom ontwikkelde PHI DATA SmartProximity, een nieuwe Smart Edge-oplossing die medewerkers actief helpt afstand te houden en hen toelaat op een veilige en comfortabele manier het werk uit te voeren.
Plug & play-pakketten
Proximity warning
Proximity Warning, de niet-geconnecteerde versie bestaat uit wearables (tags, type badge), die onderling signalen uitwisselen Wanneer werknemers te dicht bij elkaar komen, wordt dit gedetecteerd en krijgt elke drager een alarm te horen, trilt de wearable en licht de led op.
We gebruiken hierbij de UWB (Ultra Wide band)-technologie voor nabijheidsdetectie voor een nauwkeurigheid tot op enkele centimeters.
Smart tags only
De Smart Tags Only SmartProximity versie met smart tags maar zonder softwareplatform kan men te allen tijde upgraden naar een connected oplossing mits toevoegen van een package met gateway(s), Cloud applicatiesoftware en 4G communicatie-abonnementen. Bekijk hier het schema.
2 Connected solution pakketten
Met de Connected SmartProximity-oplossing worden de gegenereerde alarmen van de smart tags in realtime doorgestuurd over een lokaal LoRa-netwerk naar de Gateway die op zijn beurt alles doorstuurt naar de Cloud over 4G. Bekijk hier het schema.
De SmartProximity-oplossing wordt kant-en-klaar geleverd en is eenvoudig in gebruik: de gateway gaat in de stekker en de tags voor de wearables worden gebruiksklaar geleverd.
KMO connected solution pakket
Bestaat uit een doe-het-zelf starterskit :
1 SmartProximity gateway
50 tags voor 50 personen
Jaarlicentie voor 1 gateway en 50 personen, inclusief Cloud Dashboard
Enterprise sonnected solution pakket
Bestaat uit de doe-het-zelf Enterprise Kit:
3 SmartProximity gateways
200 tags voor 200 personen
Jaarlicentie voor 3 gateways en 200 personen, inclusief Cloud dashboard
Beide pakketten kunnen uitgebreid worden met een Expansion Kit (een pak van 50/100/200 tags en een jaarlicentie voor 50/100/200 personen).
Toekomstbestendige investering: je kan met de UWB hardware eenvoudig upgraden naar andere veiligheidsoplossingen zoals een vorklift naderingswaarschuwing of een man down-alarm. Daarnaast kan je ook kiezen om later naar een asset management oplossing over te gaan. Bekijk hier het schema voor een Extended Connected versie. Jouw investering rendeert zo op langere termijn.
Kies voor een operationele leasingformule zodat je geen investeringsbudget moet voorzien.
Gedetailleerde insights
Alle events worden in de Cloud opgeslagen en kunnen, indien nodig, worden gerapporteerd. Er worden – in lijn met de GDPR-richtlijnen – geen persoonlijke noch locatiegegevens opgeslagen: je kan namelijk anonimiseren door User ID’s (UID) of een andere nummering te gebruiken. Bij eventuele nieuwe besmettingen kan je snel actie ondernemen: uit de rapportage kan je immers eenvoudig afleiden bij welke drager (UID) alarmen zijn afgegaan, en welke andere medewerkers met deze persoon in contact zijn geweest. Hierdoor kan je ook eenvoudig tracen wie dient getest te worden en eventuele bedrijfsprocessen aanpassen, zonder het hele bedrijf tijdelijk te moeten sluiten.
Benieuwd hoe SmartProximity werkt? Bekijk de video en alles wordt meteen duidelijk!
Nota: Deze video werd in februari 2020 opgenomen, voordat de voorschriften rond het dragen van een mondmasker doorgevoerd werden.
6 Voordelen van de smartproximity-oplossing voor safety distancing
Snel te implementeren: plug & play-pakket
Makkelijk en comfortabel in gebruik, met geïntegreerde buzzer, vibratie en led
Geen integratie nodig met uw IT-netwerk
Upgraden naar een Connected oplossing
Geschikt voor verschillende werkomgevingen, zowel binnen als buiten
UWB-detectietechnologie voor grote nauwkeurigheid
Smartproximity wordt wereldwijd gebruikt in de ingekleurde landen
Profel group kiest voor smartproximity!
“Profel investeert in de veiligheid van het personeel en daarom gaan we de SmartProximity-oplossing van PHI DATA testen. Zo maken we het onze medewerkers gemakkelijker om de 1,5 meter afstand te bewaren. Daarnaast kunnen we via de realtime rapportering snel ingrijpen in geval van een coronabesmetting en de juiste personen vinden die zich moeten laten testen – terwijl we de GDPR-wetgeving respecteren. De plug en play uitrol neemt zeer weinig tijd in beslag en dat is natuurlijk ook een voordeel.”
In gezondheidsinstellingen met risico’s op het vlak van personeelsveiligheid is het interessant om in real time te weten waar je medewerkers zich bevinden. Dat geldt met name voor organisaties waar patiënten of bezoekers agressief uit de hoek kunnen komen.
Wij maken het mogelijk om medewerkers in gevaar snel te identificeren en te lokaliseren. Met één druk op de knop kan je medewerker aan zijn of haar collega’s laten weten dat hij zich in een gevaarlijke situatie bevindt. Dat gebeurt via een actieve RFID-tag (wifi, BLE, LoRa) die communiceert naar een DECT of smartphone. Zo kan je meteen hulp uitsturen naar de juiste plaats en voorkomen dat gevaarlijke situaties escaleren.
Het resultaat: medewerkers voelen zich veiliger en kunnen hun job terug met vertrouwen uitoefenen. Bovendien is het mogelijk om de frequentie en de belangrijkste plaatsen van de agressie te analyseren om proactief risico’s te voorkomen.
De meest gebruikte oplossing vandaag is het MobileView-platform van Stanley Healthcare (AeroScout) – meer dan 50 ziekenhuizen in België maken er reeds gebruik van.
De zorg over jouw patiënten is een grote verantwoordelijkheid. Daarom is het belangrijk dat je patiënten eenduidig kunt identificeren op elk moment van hun behandeling. Automatische identificatiesystemen helpen om menselijke fouten van medewerkers uit te sluiten en het welzijn van jouw patiënten te verhogen. Hieronder vind je de Smart Edge-oplossingen voor patiëntveiligheid.
Identificatie
Ideaal voor de healthcare is het gebruik van identificatielabels en polsbandjes, voorzien van een barcode of RFID (Radio Frequency Identification). Die kunnen het aantal fouten bij het toedienen van medicatie, bloedtransfusies en chirurgische ingrepen drastisch verminderen. Verder verlaagt het papierwerk en verhoogt de productiviteit van jouw medewerkers, omdat ze minder manuele checks moeten doen.
Dwaaldetectie
Daarnaast bieden we oplossingen voor dwaaldetectie en -preventie voor ziekenhuizen en zorginstellingen. Hierbij geven we elke bewoner een kleine zender (RFID-tag) mee en bewaken we uitgangen via deurcontrollers. Probeert een patiënt buiten te raken, dan krijgt de verpleegkundige een alarm door op een scherm, een DECT of een smartphone. We kunnen er zelfs voor zorgen dat jouw medewerkers bij een alarm de naam en een foto van de patiënt of bewoner op een scherm of smartphone kan zien.
Mobiel oproepsysteem
Met ons draagbaar oproepsysteem waarbij de patiënt op een knop drukt om hulp te vragen, kan de patiënt zich vrij bewegen op de afdeling of zelfs bv. naar het cafetaria gaan. Zijn locatie is altijd gekend.
Interne mug
Bij noodsituaties kan een verpleegkundige op de knop van een tag drukken zodat de interne spoed meteen naar de juiste kamer kan komen met een crashtrolley met medicatie en defibrillator.
De meest gebruikte oplossing vandaag is het MobileView-platform van Stanley Healthcare (AeroScout) – meer dan 50 ziekenhuizen in België maken er reeds gebruik van.
Wij en onze partners gebruiken informatie die is verzameld via cookies en vergelijkbare technologieën om uw ervaring op onze site te verbeteren, om te analyseren hoe u deze gebruikt en voor marketingdoeleinden. U kunt meer informatie vinden in ons privacybeleid.
Uw privacy instellingen
Wij en onze partners gebruiken informatie die via cookies en vergelijkbare technologieën wordt verzameld om uw ervaring op onze site te verbeteren, analyseren hoe u deze gebruikt en voor marketingdoeleinden. Omdat we respect hebben voor uw recht op privacy, kunt u ervoor kiezen om bepaalde types cookies niet toe te staan. Echter kan het blokkeren van bepaalde types cookies een impact hebben op uw ervaring van de site en de diensten die wij kunnen aanbieden. In sommige gevallen worden gegevens die uit cookies afkomstig zijn, gedeeld met derden voor analytics of marketingdoeleinden. U kunt uw recht uitoefenen om hier op te opteren door cookies uit te schakelen.
Privacybeleid
Deze cookies en scripts zijn nodig voor het correct functioneren van de website en kunnen niet worden uitgeschakeld. Ze worden meestal alleen ingesteld als reactie op acties die u doet, zoals het instellen van uw privacy-instellingen, inloggen of invullen van formulieren. U kunt uw browser zo instellen dat deze u waarschuwt bij deze cookies, maar dan werken sommige onderdelen van de site niet. Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare informatie op.
Analytics
Deze cookies en scripts kunnen worden ingesteld via onze site door onze reclamepartners. Ze kunnen door die bedrijven worden gebruikt om een profiel van uw interesses op te bouwen en u relevante advertenties op andere sites te tonen. Ze slaan geen direct persoonlijke informatie op, maar zijn gebaseerd op het uniek identificeren van uw browser en internetapparaat. Als u deze cookies en scripts niet toestaat, ervaren u minder gerichte advertenties.
Geïntegreerde video's
Deze cookies en scripts kunnen worden ingesteld via onze website door externe videohostingservices zoals YouTube of Vimeo. Ze kunnen worden gebruikt om video-inhoud op onze website te leveren. Het is mogelijk voor de videobieder om een profiel van uw interesses op te bouwen en u relevante advertenties te laten zien op deze of andere websites. Ze slaan geen directe persoonlijke informatie op, maar zijn gebaseerd op het uniek identificeren van uw browser en internetapparaat. Als u deze cookies of scripts niet toestaat, is het mogelijk dat ingesloten video niet zoals verwacht zal werken.
Marketing
Deze cookies en scripts kunnen worden ingesteld via onze site door onze advertentiepartners. Ze kunnen worden gebruikt door die bedrijven om een profiel van uw interesses op te bouwen en u relevante advertenties op andere sites te tonen. Ze slaan geen directe persoonlijke informatie op, maar zijn gebaseerd op het uniek identificeren van uw browser en internetapparaat. Als u deze cookies en scripts niet toestaat, ervaart u minder gerichte advertenties.
Facebook Advanced Matching
Facebook Geavanceerd Matchen kan advertentie toewijzing en conversietracking verbeteren. Het kan ons helpen beter gerichte doelgroepen te bereiken via onze advertenties. Wanneer mogelijk, delen we met Facebook gehashte informatie zoals je naam, telefoon, e-mail of adres.
Facebook CAPI
Facebook Conversion API-gebeurtenissen (CAPI) helpen ons beter te begrijpen hoe u met onze websites omgaat. Ze stellen ons in staat om de impact van onze advertenties op de conversies van de website te meten en ze verbeteren de doelgerichtheid van de advertenties via aangepaste doelgroepen. Wanneer mogelijk zou dit kunnen delen met Facebook informatie zoals naam, e-mail, telefoon, adres.