Self-shopping verhoogt
klantentevredenheid

Als retailer moet u constant op zoek naar manieren om u van de competitie te onderscheiden. De winkelervaring optimaliseren, de loyaliteit versterken en tegelijk de operationele kosten verminderen, het is een moeilijke evenwichtsoefening. Met onze oplossing voor self-shopping bieden we u op al die vlakken een passend antwoord.Queue busting

De gebruikersvriendelijke omni-channel middleware geeft klanten gepersonaliseerde informatie via een mobiel toestel. Denken we maar aan realtime prijsaanpassingen, e-coupons, productinformatie, promoties en boodschappenlijstjes. De self-shopping oplossing laat klanten toe om efficiënter en sneller te winkelen. Verder is het mogelijk om de wachttijd te verminderen via queue-busting. Hierbij scannen uw medewerkers de items in de winkelkar, waarna de klant meteen een ticket krijgt om aan de (al dan niet bemande) kassa af te rekenen. Doordat deze oplossing cloud-ready is, hebt u hiervoor geen server nodig in de winkel.

Interesse?

Contacteer ons voor meer informatie over onze self-shopping oplossing via sales@phidata.be.