Proof of Delivery:
een meerwaarde voor uw leveringen

Als logistieke dienstverlener moet u niet enkel snel kunnen leveren, de juistheid van uw leveringen is minstens even belangrijk. Bovendien verwachten klanten steeds vaker dat u hen te allen tijde de juiste informatie over hun zending kunt verschaffen.

Onze proof of delivery oplossing laat u toe om de volledige leveringscyclus te automatiseren: van de belading van de vrachtwagen over de route en de timing van de aankomst tot en met het tekenen voor ontvangst. Dat maakt het mogelijk om al uw zendingen op de voet te volgen via een uniek barcodenummer.

Zo komt de nodige realtime informatie over alle leveringsrondes binnen handbereik, zowel voor uzelf als voor uw klanten. Bovendien laat de mobiele handscanner bestuurders toe om productiever te werken en verlaagt de kans op fouten, aangezien de manuele administratie vermindert. Dankzij de geautomatiseerde processen kunt u eveneens sneller factureren en slimmer omgaan met mogelijke retourzendingen.

Referenties

Talk to an expert

Kurt Nauwelaerts, Business Development Manager

Kurt specialiseert zich enerzijds in oplossingen op vlak van registratie en inventarisatie van assets en anderzijds – specifiek voor uw magazijn – in WMS en oplossingen voor stockbeheer. Zodra de goederen uw organisatie verlaten, zorgt hij met de proof of delivery/proof of collect oplossing voor een traceability tot bij de eindklant. Kurt kent uw uitdagingen dankzij zijn vele jaren ervaring in de industrie en de logistieke sector. Hij bespreekt ze graag met u om vervolgens een passend advies te geven.

Informatie i.v.m. maatregelen rond Corona virus


PHI DATA heeft de snel veranderende situatie met het Coronavirus nauwlettend gevolgd. We houden ons aan de richtlijnen van de Belgische regering en hebben doortastende maatregelen genomen om de veiligheid van onze werknemers, klanten en partners te verzekeren.