Controle over complex
voorraadbeheer

Voor logistieke dienstverleners is het een grote uitdaging om slecht voorspelbare verbruiken goed op te volgen. Denken we maar aan wisselstukken en voorraad voor projecten.

In dat geval is onze specifieke oplossing voor voorraadbeheer de uitkomst. Hierbij maken we maximaal gebruik van barcodes en/of RFID-tags om de locaties en de goederen te identificeren. Handterminals registreren elke magazijnbeweging in real time. Via dit geautomatiseerd voorraadbeheer laten we uw medewerkers toe om veel efficiënter te werken en vermijdt u tegelijk stockbreuken en onnodige bestellingen.

Omdat elke actie en beweging in de historiek zichtbaar wordt, is deze oplossing perfect om analyses uit te voeren over de verbruiken per project, afdeling of klant. Daarnaast is het mogelijk om de acties per magazijnmedewerker in kaart te brengen, wat de weg vrijmaakt voor productiviteitsmetingen.

Talk to an expert

Kurt Nauwelaerts, Business Development Manager

Kurt specialiseert zich enerzijds in oplossingen op vlak van registratie en inventarisatie van assets en anderzijds – specifiek voor uw magazijn – in WMS en oplossingen voor stockbeheer. Zodra de goederen uw organisatie verlaten, zorgt hij met de proof of delivery/proof of collect oplossing voor een traceability tot bij de eindklant. Kurt kent uw uitdagingen dankzij zijn vele jaren ervaring in de industrie en de logistieke sector. Hij bespreekt ze graag met u om vervolgens een passend advies te geven.

PHI DATA lanceert SmartProximity


PHI DATA lanceert SmartProximity, een gebruiksklare oplossing, made in Belgium, om safety distancing op de werkvloer te ondersteunen en op te volgen. Hiermee kunnen bedrijven in de industrie, logistiek, bouw, e.d.m. een werkomgeving creëren waarin de veiligheidsmaatregelen van alle medewerkers actief ondersteund en gemonitord kunnen worden.