LabelEasy is een alles-in-één oplossing voor het printen van etiketten op maat van uw bedrijf. Het is een financiële formule waarbij u voortaan print aan een scherpe prijs per etiket. U leest het goed: u betaalt een prijs all-in. U hoeft geen printers meer aan te kopen, u heeft altijd voldoende etiketten, linten en andere verbruiksgoederen op voorraad, en wij staan in voor het onderhoud. Samengevat: u print, wij doen de rest.

Met LabelEasy maakt u het printen van etiketten niet alleen financieel voorspelbaar, de oplossing groeit ook mee met uw organisatie. Met LabelEasy sluit u een transparante overeenkomst die de operationele continuïteit garandeert. Zonder investering vooraf.

Kies voor gemoedsrust met LabelEasy: Eén contract – Eén oplossing – Eén prijs per etiket – Eén aanspreekpunt

Vertrouw op ons!

Met PHI DATA kiest u voor een betrouwbare partner met bijna 40 jaar expertise in alles wat etikettering en printing aangaat. Wij denken mee met onze klanten met als doel de operationele continuïteit te garanderen en processen te optimaliseren.

Onze ervaring en kennis zorgen ervoor dat wij weten welke uitdagingen etikettering vandaag met zich meebrengt. Vertrouw op ons voor een formule die u toelaat om meer met uw kerntaken bezig te zijn. De etikettering kan u met een gerust gemoed aan ons overlaten.

Voordelen

  • Eén aanspreekpunt voor al uw printers, linten, etiketten en verbruiksgoederen
  • Eén transparant contract op maat van uw organisatie
  • Een scherpe, vaste prijs per label
  • Operationele continuïteit gegarandeerd
  • Onderhoud inbegrepen
  • Geen investering vooraf
PHI DATA LabelEasy web

Dit zegt onze expert…

“Met LabelEasy spelen we nog beter in op de huidige behoeften van onze klanten en markttrends. In plaats van apart hun labels te bestellen, printers aan te kopen en onderhoudscontracten af te sluiten, kunnen ze nu bij ons terecht voor een all-in ‘label as a service’-formule. Naast tal van praktische voordelen bieden we bedrijven hiermee in de eerste plaats een enorme gemoedsrust.”

(Rudi Lambrechts, PHI DATA)

… en dit zeggen onze klanten

Ineos

“Voor ons is het belangrijk steeds operationeel te kunnen zijn. PHI DATA zorgt voor die garantie: van proactief onderhoud tot aanvullen van de voorraden.”

(Filip, Ineos Oxide)

essity 1 300x107 1

“De LabelEasy-oplossing beantwoordt aan al onze behoeften, zowel op het vlak van productiviteit als kostenbeheersing.”

(Fabien, Essity)

Volvo text logo 2100x350 1 300x50 1

“Dankzij LabelEasy kunnen wij ons op onze kerntaken richten. PHI DATA is er steeds om alles in de gaten te houden.”

(Kris, Volvo Group Logistics Services)

Als zorginstelling kan je het verschil maken door jouw patiënten snel en efficiënt te helpen. Niet alleen verhogen betere doorlooptijden en lagere wachttijden de tevredenheid van patiënten, je verbetert meteen ook jouw operationele werking, wat kosten bespaart.

Met de juiste workflow oplossingen kan je nauwgezet toezien op de status en de locatie van patiënten, personeel, OK-ruimtes en andere middelen, zoals infuuspompen. Dat maakt snellere reactietijden mogelijk. Op die manier vermijd je vertragingen in starttijden en een inefficiënt gebruik van ruimte en tijd.

Wij kunnen bijvoorbeeld zorgen voor een geautomatiseerde identificatie van de kamerstatus. Zo krijgen OK-medewerkers accurate informatie over elke kamer. Via aangepaste meldingen kan je bovendien patiëntenbewegingen optimaliseren doorheen de verschillende fasen van de zorg.

De meest gebruikte oplossing is het MobileView platform van Stanley Healthcare (AeroScout) – meer dan 50 ziekenhuizen in België maken er reeds gebruik van.

Binnen ons aanbod voor healthcare kan je kiezen tussen verschillende identificatiesystemen, zoals barcode of RFID. Die verhogen de efficiëntie en verminderen fouten, bijvoorbeeld bij het toedienen van medicatie. Als deel van ons totaalaanbod bieden wij eveneens alle bijbehorende printoplossingen aan.

Ook als je bijvoorbeeld gecentraliseerd etiketten wil afdrukken of het beheer van jouw etikettering uit handen wenst te geven, dan helpen we je daar graag bij. Zo kunnen we je een vaste prijs per etiket aanbieden – inclusief etiketten en toebehoren – zonder investering vooraf. Uiteraard kan je ook bij ons terecht voor alle onderhoud en ondersteuning. Als partner van GS1 Belgilux voldoen wij aan de wereldwijde standaarden, zodat je steeds voldoet aan de normen binnen de gezondheidssector.

Binnen heel wat healthcare-omgevingen is het noodzakelijk om de temperatuur, de vochtigheidsgraad of het CO2-niveau te kunnen meten, beheren en controleren. Denken we maar aan koel- en vriesruimtes voor medicatie, vaccins, bloedzakken en voeding. Ook tijdens het transport van temperatuurgevoelige producten is een efficiënte opvolging cruciaal.

Die monitoring automatiseren kan een grote toegevoegde waarde bieden. Zo kan je de veiligheid en kwaliteit van jouw producten nog beter garanderen en verspilling van producten voorkomen. Daarvoor zorgen wij via automatische registraties en controles, automatische waarschuwingen als grenswaarden overschreden worden en glasheldere rapporten. Hierbij zetten wij vooral RFID-tags (Wi-Fi, BLE, LoRa) in. Via gprs (G4 en G5) kunnen we eveneens outdoor statussen in real time monitoren.

Een goed georganiseerd magazijn is in healthcare goud waard. Met een Warehouse Management System zoals IDwms® kan je de activiteiten binnen jouw magazijn efficiënter beheren. Hierbij geven we elke ‘drager’ – meestal een pallet – en elke magazijnlocatie een uniek barcode ID-nummer mee. Goederen identificeren we ook met barcodes of passieve RFID-codes. Met mobiele (RFID-)scanners kan je vervolgens alle goederenbewegingen registreren, van ontvangst over opslag en picking tot en met de verzending.

Zo kan je de goederenstroom op een efficiënte en foutloze manier beheren. Tegelijk verhoog je de productiviteit binnen het magazijn en krijg je realtime zicht op de voorraad. De scanners maken ook komaf met papierwerk in het magazijn. Dat vermindert de administratie aanzienlijk. Bovendien worden barcode-etiketten en andere documenten automatisch gegenereerd.

Voor een efficiëntere interne bevoorrading, optimalisatie van de voorraad van afdelingen en de tijdige aanvulling ervan kunnen zorginstellingen gebruik maken van onze IDhospitalsupply-oplossing op basis van barcode of RFID (met SAP-interface).

PHI DATA is jouw betrouwbare partner in alle afdelingen van jouw zorginstelling wat betreft hardware (label-, card- of RFID-printers, barcode- of RFID-scanners, mobiele computers) en verbruiksartikelen (etiketten, polsbandjes, ID-cards en tags).

Printers

Voor een perfecte afdruk op jouw etiketten of documenten is de juiste combinatie van printtechnologie, software en benodigdheden essentieel. Het aanbod printers waarvoor je bij PHI DATA terecht kan, is zeer uitgebreid en sluit aan bij de verschillende noden en toepassingen in de healthcare. Of het nu om barcodelabels gaat of om een geïntegreerde RFID-tag, de kwaliteit van het printing materiaal vormt de basis voor een succesvolle oplossing. De juiste keuze van het type printer, de verbruiksmaterialen en de service is dan ook van zeer groot belang. Een goede afdruk van een barcode of een correct geprogrammeerde RFID-tag zorgt voor snelle scanning en minder datafouten en draagt dus bij tot een efficiënte oplossing.

Scanners

Barcodetechnologie is vandaag zo flexibel dat ze gebruikt kan worden voor taken zoals het volgen van de verplaatsing van voorraad, het traceren vanaf de apotheek tot bij de patiënt, of als een manier om de productiviteit te verbeteren door het risico op fouten te verminderen en zo tijd te winnen. Het ontwerpen, afdrukken en aanbrengen van barcodes via labelprinters is nu eenvoudiger dan ooit, waardoor organisaties die deze technologie toepassen een voorsprong hebben op degenen die nog steeds aarzelen om de sprong te wagen.

Mobiele toestellen

Voor een optimale gegevensverzameling is het belangrijk dat jouw medewerkers kunnen rekenen op de juiste mobiele terminals. PHI DATA biedt een gamma van hoogwaardige en betrouwbare terminals die het mogelijk maken gegevens te verzamelen, te verwerken en uit te wisselen met jouw achterliggende IT-systemen voor een realtime informatiestroom.

Etiketten en benodigdheden

Met meer dan 30 jaar ervaring op het vlak van printmedia (etiketten, polsbandjes, ID-cards, tags en benodigdheden) beschikt PHI DATA over een breed aanbod aan etiketten en aanverwante artikelen. PHI DATA adviseert je graag bij de keuze van de juiste benodigdheden voor jouw toepassing.

Voor alles wat printers, scanners, mobiele toestellen en aanverwante verbruiksgoederen betreft kan je steeds contact opnemen via sales@phidata.be. De juiste expert zal dan zo snel mogelijk contact met je opnemen om je met raad en daad bij te staan bij de keuze van de toestellen of goederen die het best geschikt zijn voor jouw toepassing en omgeving.

Ook voor ziekenhuizen en zorginstellingen is het vaak een uitdaging om voorraden van verbruiksgoederen efficiënt op te volgen. Een uitgekiende combinatie van mobiele computers en barcodes of passieve RFID-tags of-labels laat toe om goederen en voorraadlocaties snel en foutloos te identificeren, met een minimum aan administratie. Onze IDstock®-oplossing maakt het ook mogelijk om het verbruik per gebruiker of afdeling te analyseren. Dat geeft een beter zicht op eventuele knelpunten en helpt stockbreuken te voorkomen in de voorraadkamer.

Voor inventarisatie kan je ook gebruik maken van onze IDasset®-oplossing. Daarnaast bieden wij ook een oplossing die je helpt bij het naleven van de FMD-richtlijnen.