Digitalisering van de administratie
voor een efficiënter bestuur

Het stroomlijnen van processen leidt binnen deze sectoren tot belangrijke productiviteitsverbeteringen. Digitalisering in de vorm van ‘tracking & tracing’ helpt bijvoorbeeld om een waaier aan materiaal veel efficiënter op te volgen, binnen uw afdelingen en in uw magazijn. Afhankelijk van uw situatie en specifieke noden kunnen we u een oplossing op basis van barcodes of RFID voorstellen. Verder laten we ook toe om uw mobiele medewerkers op passende wijze bij hun activiteiten te ondersteunen.

1

Asset Tracking & inventory

2

Field Service Management

3

Printing & Labelling

4

Stock Management

5

Warehouse Management

6

Hardware en verbruiksgoederen

Referenties

Informatie i.v.m. maatregelen rond Corona virus


PHI DATA heeft de snel veranderende situatie met het Coronavirus nauwlettend gevolgd. We houden ons aan de richtlijnen van de Belgische regering en hebben doortastende maatregelen genomen om de veiligheid van onze werknemers, klanten en partners te verzekeren.